Look up to me bitches!



Hehe, ser ni de glittrande sötnosarna här uppe? De går på 260 kr inkl frakt och kommer inom kort ligga i min brevlåda! Det kommer ju helt klart synas att jag har dem eftersom jag då antagligen kommer bli 193 cm lång (!) om jag inte räknat fel O.o Därmeot måste jag lära mig gå i klackar vilket jag inte riiiiktiigt kan ännu. Det kommer bli mycket intressant och antagligen väldigt smärtsamt!

Vi har haft något som kallas framtidsdagar i skolan och då har vi gått runt och pratat med människor inom olika yrkesbransher. Vi har också sprungit omkring på gymnasiet som ligger brevid skolan och bland annat ätit lunch där två dagar i rad. Shit vad folk stirrade på oss "småbarn" ! Haha!

Idag gick jag tidigare från den sista av de två framtidsdagarna för att ha min första och enda körlektion på moped! Snacka om att vara nervös när man hade tre timmars körning i trafik framför sig och bara hade kört (hemma) två gånger! Som tur var klarade jag det utan större problem, däremot fick jag lite hemläxa på att bromsa och sånt, men det gör inget. Jag är bara så stolt att allt gick bra xD

Få se... är det något jag har missat nu. Jo, jag har konsert i morgon och ska spela solo på en låt jag inte är helt bombsäker på O.o Känns som om det kommer bli intressant ^^ Vet inte riktigt vad jag bör ha på mig heller men jag har för mig att det skulle vara ljust och mörkt.. typ..

Ha det bra! /G



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback