Fan fan FAN!

Nu känner jag mig rädd..
Berättade för kuratorn om att jag skär mig idag:

G: jag har problem med självskadning...
K: *kollar på mig som jag vore ett psykfall* Hur gör du?
G: skär mig
K: *fortfarande samma blick* med vad?
G: rakblad
K: okej, när började du?
G: i somras

Blicken gick rakt igenom mig. Nu finns det ingen återvändo antar jag. Men jag vill inte sluta?!
Kanske jag är ett psykfall ändå, jag har förnekat det hitills i så fall.

Jag skriver mer när jag skrivit klart religionen.

Graphite






kommentarer
Postat av: Creepy

Om man vill ha hjälp måste man ju börja med att berätta VAD man vill ha hjälp med. Och när man skär sig, då behöver man hjälp.

2011-04-28 @ 21:40:37

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback