Kärlek gör ont, så är det bara

Hur ska jag någonsin lyckas glömma dina vackra bruna ögon som glänste när jag såg dig?
De är skrivet i mitt djupaste jag, med spritpenna, svart.
"jag älskar dig, kan du inte visa brösten i camen för mig?"
Om jag inte hade älskat dig och trott på att du kände desamma hade jag aldrig ens övervägt tanken på att göra det.
IDIOT
både du och jag, mest jag som trodde på dig, din falska jävel. Om jag fick ändra på nåt i mitt liv...
... så skulle det inte vara den stunden då jag träffade dig.
Fattar du inte hur mkt jag älskar dig även fast du behandlar mig som skit?!
IDIOT, ser du mig inte?

jag ser dig inte, du var bara luft för mig, slampa. Jag älskade dig aldrig, fattar du inte det? När jag sa att jag älskade dig var det bara för att jag ville få av dig kläderna i camen. Hur dum är du egentligen? En sån som du kommer aldrig få kärlek? inte äkta i alla fall, så varför ger du inte bara upp? Lämna mig ifred nu så jag kan ragga på de andra tjejerna som är mycket snyggare än dig din billiga bimbo. Och idag, hur fan va du klädd egentligen, en tajt och urringad tröja som visade nästan hela ryggen? Tror du att du får killar på det sättet. Det ändå du lyckas med är att se ut som en HORA, ja precis, du hörde vad jag sa - HORA!
Så kan du inte bara gå och dö ngn stans. Sluta låssas att du mår bra, skär upp dina handleder igen, du kommer ändå aldrig klara att sluta så gör det ordentligt. Låt blodet spruta, ingen lär bry sig om det ändå.

Varför säger du så älskling? Lämna mig inte, jag gör vad som helst...

Okej, av med bhn då din jäkla kukslyna.

Allt för dig min älskade.

Gör det bara. Och säger du ordet älska igen kör jag upp det i röven på dig, så håll käften o ta emot bara.

*nickar*



/Graphite



kommentarer
Postat av: Kim B

Jag hoppas att vägen bara blir ljusare nu <3

2011-04-19 @ 02:41:35

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback