Lesbisk bög

Från och med idag kommer jag ut ur garderoben som en lesbisk bög. Killar och kärlek kombinerat är det värsta jag vet idag. Finns risk för att det kommer fortsätta vara det värsta jag vet en tid framöver tills mitt hjärta slutat blöda. Han var en otrogen idiot utan ryggrad som lika görna kan gå och dränka sig, och ja, jag är fullt medveten om att man inte ska önska livet ut andra människor. men han vet mycket väl att jag skär mig och ofta mår dåligt. Så han kan gå och DÖ som behandlar mig som enbart en "knulldocka".

Jag har börjar hos kuratorn, vart där en gång hittills, på torsdag är det dax igen. Känner mig lite obekväm än så länge men det går kanske över i sinnom tid. Har inte skurit mig på över två veckor *stolt*

En av mina bästa vänner är sur på mig utan anledning, men tänker inte göra så stor grej av det, inte för än i morrn om hon fortfarande e sur ppå mig då.

Nämnde jag att jag blivit en lesbisk bög? eller vänta, inte bara EN lesbisk bög utan THE lesbisk bög =P
KRam på er /Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback