Ögonblicks kontakt

För ca 30 min sen..

D : Vill du bli tsm med mig?<3:)

G : asså.. nej, jag villinte ha någon kille för tillfället. Även fast jag tycker om dig. :(

D : Är du kär i mig?;) <3

G : nej men jag tycker om dig ändå. ^^

D : Varför inte? <3

G : för att jag har det jobbigt med kärleken just nu så har väldigt svårt att bli kär...

D : lol du gick på det :D

G : vadå?

D : Smsa inte med mig, jag har tjej okej!!

G : Jag tycker inte om dig. Du är en självisk idiot som kommer dö ensam och olycklig. Prata inte med mig igen.



Jag tror att jag kommer dö snart, jag är seriös. Jag vill inte mera nu. Jag skiter väl i idioten med tjej, de kan dra åt helvete båda två. Men ändå, jag är så feg. Har inte berättat för Kuratorn att jag skär mig. Kanske hade vart lättast om jag visade bilden jag ritade tidigare, då förstår han nog.  Men på torsdag klockan ett ska jag dit igen. Sist var det en kille ur min parallelklass som gick förbi när dörren stod öppen. Jag mötte hans blick och från den sekunden var jag livrädd att han skulle berätta. han gjorde det inte som tur var men ändå, vill inte att det händer igen.

Jag behöver styrka nu när det känns som jag är i tusen bitar.



kommentarer
Postat av: Aaaa

´Kan inte du lägga in bilder som du har ritat sj, du e så duktig ska du veta :)

2011-04-26 @ 19:32:09
Postat av: MJ

Försök att vara stark!

Jag vet själv att sånt kan vara så fruktansvärt svårt. Det är inte alltid lätt, men se fram emot det positiva som händer i ditt liv!

2011-04-26 @ 20:19:03

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback