Piano och bråk

Tog nyss hus i helvete här hemma, vilket nu fortsätter för syrran. Hatar det. Har stängt in mg i tv rummet och ska försöka lära mig spela lite piano om det går, hade vart asgrymt att kunna. Och då fokuserar jag mina tankar på det istället för det jag vanligtvis tänker på vilket just nu är självmord, brustna hjärtan och kaos. Men bara så att ni vet så kommer jag inte ta livet av mig i första taget, gillar ibland tanken bara på att försvinna för gott och slippa det här livet. Jag tror ju på återfödelse så lär ju märkas om jag har rätt. Men som sagt så tänker jag inte göra det för trots att livet är ett helvete ibland så älskar jag mina vänner och vill inte såra dem. 'sitter och lyssnar på min favoritlåt för tillfället, Hanna av MElissa horn. Jag kan inte lägga upp den här men delar med mig av länken så klicka bara HÄR.

Nu ska jag spela lite om det går.

Graphite




kommentarer
Postat av: Creepy

Rätt inställning! Spelar du piano? o.o På eget iniativ eller tar du lektioner? :o Jag har gått i flera år, menmen. Vissa är inte gjorda för det :)

2011-04-30 @ 14:05:02

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback