Svar på en komentar från Aaa och lite annat blandat om dagen

Jag går oxå där =)


Ikväll är det dags för utvecklingssamtal med Ann-Marie, det är ju toppen. Det enda jag är orolig för är mina omdömen i idrott men det löser sig nog. Är inte helt nöjd med resultaten i alla ämnen men jag tänker se till att bli bättre, hade vart coolt att få minst VG i alla ämnen =) Ha det bra, nu måste jag lära mig alla afrikas länder, vad är meningen med det? De ändrar ju ändå på gränserna hela tiden?!
Graphite



kommentarer
Postat av: Creepy

HAHAHAHA! JAHA! ska ni också ha Afrika?! HAHAHAHA, åh. Jag är skadeglad nu :DD

2011-04-26 @ 16:14:51
Postat av: Aaa:)

Hahahah omg fett nice juh,trodde bara stammen skulle ha Afrika temat ;D

2011-04-26 @ 19:25:47
Postat av: Creepy

...Ännu en till läskig människa. yay.

2011-04-26 @ 22:49:08

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback