Om mig

Ännu ett inlägg. Hur kommer det sig att ena stunden mår man bra och timmen efter är man helt under ytan?
Jag tänkte berätta lite om mig själv i det här inlägget eftersom jag tidigare vart helt anonym. Ni kanske vet att jag är en tjej, vet inte hur men kanske märks på sättet jag skriver eller så har jag skrivit något som är tjejrelaterat, jag håller ju knappast koll på allt jag skriver här :)
Jag går på en skola i en liten stad  (eller vad man kan kalla det, på en plats kanske... anyway) som heter Tierp. Jag är 14 år och älskar Emo, Metal osv, men egentligen är jag lite av en allätare. I skolan kallas jag ofta för emo, men det är inget som stör mig över huvud taget. Egentligen klär jag mig inte som "emos" men tydligen får man den stämpeln av en del om man har svart smink runt ögonen, lyssnar på musik med mycket trummor och skrik och ofta klär sig i svart. (vill påpeka att jag inte alltid har svarta kläder...)

Om de däremot fick veta att jag skär mig och ofta mår dåligt, herre jävlar vilket liv det skulle bli. Då skulle jag få höra "emo" dagligen. Kanske bäst att jag inte låter det läcka ut. Det är ju ingen som vet om det, utom några människor som betyder mkt för mig. De kan ändå inte göra något för att hindra mig eftersom de bor så långt bort. Trots det så finns de alltid för mig aven om jag smsar dem Kl 5 på morgonen. Jag älskar dem verkligen, och ja, jag kan säga så trots att de är killar, faktiskt är det bara två som vet om det. En av dem tror jag till och med läser den här bloggen emellan åt. Så nu vet han att jag älskar honom, känns som han förstår mig, vi är så väldigt lika. Jag älskar dig inte på det sättet, bara som vän :) <3

Mitt ex.. Fan det gör ont att bara skriva ordet Ex. Hur som helst, mitt Ex (aj) visste också om att jag skar mig men det enda han sa var "Det är tråkigt att du gör så mot dig själv men fortsätt om du mår bra av det älsk"

Men nu skulle jag ju inte skriva om honom, jag skulle skriva om mig själv. Jag älskar att rita och gör det mest hela tiden. Musik är mitt liv. Jag spelar ett instrument, blåsinstrument. Men tänker inte säga vilket eftersom det inte är så svårt att hitta en 14ågig "emo"tjej utanför kuratorns dörr med att skissblock i handen =P

Nu så har jag inte så mycket mer att berätta, det blev att ganska långt inlägg idag till skillnad från hur det vanligtvis är.
Ni alla får ha det så bra.
Graphite



kommentarer
Postat av: Aaa

Kan du bara säga i vilken skola du går på plss... Sj går jag i aspenskolan och e oxå 14 år gammal

2011-04-25 @ 23:54:35

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback