Musiklistan

Idag stod jag på bron i en och en halv timme och väntade på en persom som aldrig dök upp. Kan ju säga att det var frestande att hoppa en stund där. Tur att jag har musiken, annars hade jag inte viljat fortsätta. Jag tänkte listamina favorit band idag. För kan ju visa vem jag är även fast jag är anonym. Det där lät inte logiskt... Anyway här kommer banden.

  1. Skillet
    De är mina gudar verkligen. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan detas musik. Min favoitåt är Last night, önskar att någon sa så till mig.
  2. Melissa Horn. Hon är oxå min gud, underbara låtar. Min favorit av hennes mästerverk är Långa nätter.
  3. Between the trees, Favoriten där är The way she feels.
  4. P!nk. Alla hennes låtar är bra!
  5. Jessi J
  6. Simple plan
  7. Alesana
  8. RMK
  9. Lizen
  10. Helio
  11. Plumb
  12. Mortal love
  13. Evanecense
  14. Jay smith
  15. The used
  16. Avril lavinge
  17. Katy perry
  18. Stephen Lynch
  19. Flight of the chonchords
  20. Sofijah
  21. Daniel adams ray
  22. Makeshift romeo
  23. Green day
  24. Adept
  25. Bleed from within
  26. Samzon
  27. Makeshift romeo
  28. death stars
  29. Bullet for my vallentine
  30. Sist men inte minst.... *trumvirvel* Sir James Galway
De står utan ordning, typ.. Men skillet är bäst!!



kommentarer
Postat av: Creepy

Du har ett grymt bra gäng där! Men 1;an är bäst ;)

2011-04-25 @ 20:48:39

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback