Att göra eller att inte göra

Låter jag fasaden skina igenom? Min F messade nyss o sa att jag inet såg glad ut.. Det kan väl inte synas att jag e deppig? Det skrämmer mig.

Jag accepterar faktum att min älskling ser o vet hur jag mår, men alla andra får fanimig inte veta. Är livrädd för att skada dem, det är min värsta mardröm, för mina vänner är trots allt lika viktiga för mig som luft. Så vänner, familj och Bobbis utgör mitt liv. Så är det bara. O jag vill inte skada någon av dem. Trots att jag redan gör det. Men jag borde åtminstone kunna hålla ute mina vänner från detta, de kanske berättar för sina föräldrar som i sin tur berättar för mina. O det FÅR INTE HÄNDA! Jag vet ju att de inte skulle vilja göra det för att vara elaka utan för att de bryr sig. Jag var nära att berätta för en kompis, hon skulle inte säga nåt eftersom jag redan vet att hon har blivit våldtagen, är deprimerad och hon vet att jag har blivit utnyttjad av tidigare pojkvänner. Så hon skulle jag KANSKE kunna berätta för. Men jag vet inte. Kanske bäst att jag inte berättar för någon ändå. Eller? Äh, vi får se



kommentarer
Postat av: Creepy

Ett tag ville jag att mina föräldrar skulle veta, ett tag ville jag inte det. Men det känns som om de borde vara de som ska hjälpa en, eller?

2011-08-25 @ 14:29:44
Postat av: Creepy

Lite omvänd psykologi skulle jag säga.

2011-08-25 @ 14:30:03

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback