FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!

jag fattar inte hur den där jävla fittan kunde förstöra allt för mig sådär. Hon e fan helt jävla dum i huvet. Och sa inte ens förlåt!! Sen blev det sådär!!  FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!! Hon borde gå o ta sig i röven den idioten som inte kan hålla sig borta från mitt liv. Jag hatar facebook med. Men mest av allt hatar jag mig själv.. För som jag gör mot dig nu, lovade jag att aldrig göra. Jag är en sån jävlahemsk människa men det känns inte som om jag har ngt val. Jag krossade precis mitt och Bobbans hjärta i en smäll. Man ska inte säga att man vill ta en paus till den man älskar! Det är helt jävla sjukt!! FAN!

För första gången på nästan ett år gör den psykiska smärtan påmind i form av verklig fysisk smärta.

"Ja men om du nu är knäckt då e hon inget att ha. Då e hon bara en liten snorunge. Så stå på egna ben och skit i henne."
(stämmer helt och hållet)

Jag hatar verkligen mig själv så om detta inte fixar sig vet jag inte vad jag skulle göra. Jag älskar ju honom mer än jag nånsin älskat ngn annan!! Jag.. jag vet inte.. Fan vad jag hatar det här.

JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Hjälp mig... någon?



kommentarer
Postat av: Bobban

Jag vill inte detta jag vill inte ha det såhär... jag klarar det inte.. jag klarar det inte alls... Du lovade!! Jag klarar inte att förlora dig...

2011-08-12 @ 18:36:50

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback