Poems and shit

Vad är det för fel på mig? hur kan man inte vara lycklig när man har fått tillbaka den man älskar? För en sak är säkert, jag älskar honom.
Har försökt nu e de senaste två dagarna att inbilla mig att det skulle vara bäst såhär, att vi borde ha väntat några år med att bli tillsammans tills jag klarar det. jag vet inte om jag kommer klara detta just nu. Men jag vill försöka, för våran skull.

Mobilen e avstängd, jag ska försöka ta mig upp ur detta nu. Innan det blir värre, igår och i förrgår kände jag absulut ingenting, inte lycka, inte sorg, inte något. Eller jo, jag hade ont i hjärtat men mina tårar var känslolösa även fast de vägrade sluta rinna. Nu ska jag jobba med att inte gräva ned mig djupare så jag blir ett monster igen. När jag äntligen börjat känna mig riktig så händer detta, det kanske inte är meningen att jag ska vara lycklig? Om det är så vägrar jag inse det för jag vill inte bara gå och tycka synd om mig själv  det har jag äldrig gjort och kommer aldrig att göra för sånt gör jag bara inte.

Jag känner mig lika elak nu som då, för jag vet ju att hon vad hon nu heter hade rätt om  mig. Jag är bara en liten snorunge. Sånt sätter sig alltid djupt inne i mig när jag vet att det är sant. Så det kommer jag ha i hjärtat när jag e deppig, när jag skär mig. Men de senaste två nätterna när jag gjort det har jag haft denna i huvudet:

Go to sleep and close your eyes,
And dream of broken butterflies
That tore their wings against a thorn.
You know the pain that they have endured
Silver metal shine so bright
Scarlet blood that feels so right.
Dream of that blood trickling down,
And wake up just before you drown.
The moonlight shining off your tears
As you bleed out your worst fears.
So tonight when you start to cry
Whisper the cutters lullaby:

Hushabye baby, you’re almost dead
You don’t have a pulse and your pillow is red.
Your family hates you
Your friends let you bleed
Sleep tight with a knife,
Cause its all that you need.

Rockabye baby, Broken and scarred,
You didn’t know life would be this hard.
Time to end the pain you hid so well
And down you’ll come baby,
Straight back to hell!


Hittade nyss denna med som jag lägger upp, nu ska jag sätta mig och rita.

Skin so smooth with cuts so deep.
i watch the blood as it starts to seep.
it hurts so good with every incision.
just blame it on me it was my decision.
the world wont miss me for very long.
i tried my best so hard to belong.
but with my death mabey someone will see.
that there are others just like me.
try your best to save thier life.
because they might be next to pick up the knife.
this is my prayer for every cutter
if your gonna end your life try to save another



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback