Vill slita bort mitt hjärta, mitt fett och sedan ömsa skinn




Mår fortfarande skit, känner mig äcklig återigen, på grund av flera anledningar. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vad brukar ni ta er till när ni inte vill vara kvar i ert eget skinn? Ja, jag brukar göra hål i skinnet, men ikväll är det inte något alternativ. Ska bara vända mig om i sängen och blunda så får vi se hur det går. Detta kan bli en hemsk natt eller bara ett helvete, antingen eller, kanske båda!

Ni ser bilden där uppe (svår att missa, jaja, jag vet att ni tänker det)? Det är så jag känner mig för tillfället, i alla fall i själen, det är en önskan jag har, att bara få flyga iväg, men inte permanent, bara för en vecka eller tre?




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback