Vad ska man säga? =)

Ignorera tidigare inlägg, det fixade sig utan problem =)

Jag mår sådär trots att jag haft en helt underbar dag, jag känner mig mera grown up i sinnet efter idag, det var grymt (Men jag är fortfarande barn i sinnet vilket Robban märkte när jag hoppade över vattenpölarna idag i stadsparken) ! =D Wow asså, jag älskar dig verkligen ♥

Vad ska man säga om morgondagen.. Det kommer bli intressant =) Jag ÄLSKAR min familj!!! ♥

Jag vill verkligen skära mig, men ska låta älsklingen min sova, han behöver det =) Det kommer kanske gå bra tror jag, ska bara lägga mig i sängen, vända ryggen mot rakbladen som ligger i den vita lådan med metallhörn (/kanter eller vad man nu ska säga) och försöka somna utan att föreställa mig hur den blanka, vassa metallen delar min hud och släpper fram några droppar blod som rinner ut ur det färska såret... Den sköna känslan efteråt, när man äntligen kan andas ut och känner hur all psykisk smärta lämnar ens kropp och man bara kan fokusera på den sköna bultande fysiska smärtan som fyller upp ens sinnen till max.. Nej!! Jag får inte tänka på sånt!

God natt mina freaks, sov gott! Ni betyder! ♥



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback