1 månad och 6 dagar

Om 1 månad och 6 dagar åker jag till Teneriffa i en vecka. Tills dess tänker jag låta Ana ta över. Men jag tänker inte svälta mig själv totalt, för det har jag lovat älskling. Så det kommer iaf bli något varje dag skulle jag tro. Däremot tänker jag inte skriva om det här annat än hur mycket jag har gått ned.

Veckan efter jul kanske jag kommer få träffa Blobban :D:D Om föräldrarna tillåter vilket jag verkligen hoppas på.
Nu ska jag snart sova och i morgon blir det att möta min flöjtlärare så vi kan kolla på tvärflöjten jag hämtade i Stockholm igår. Det ser jagverkligen fram emot. Däremot bävar jag lite inför att ha en flöjt vard 30 000 kr med sig i skolan, men det kommer nog gå bra :)
Ha det bra!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback