DUNK, dunk, dunk.. Men dumma hjärta, lägg av att slå så hårt, jag försöker sova här!

Jag får inte ljuga för dig längre älskling. Men det är svårt att ändra på det bara sådär. Jag LOVAR att försöka av allt jag har men vill inte att du ska tro att jag klagar hela tiden. Vem vill vara tillsammans med en person som nästan aldrig mår riktigt bra? Nej, får inte tänka så. Bara att jag vet att du kommer lida av hur jag än gör.

Hur som helst. Nu ska jag skriva det jag verkligen tänkte skriva.

Det finns en människa i hela världen jag vet att jag verkligen kan vända mig till när det behövs, även om han egentligen inte har tid med mig så tar han sig den tiden. Och den människan är du min älskade, underbara Robert. Du är verkligen mitt allt, utan dig hade jag verkligen vart helt tom. Även fast vi bråkade tidigare idag så känner jag ändå att du älskar mig. Annars hade vi inte bråkat, ellerhur?
Att vi älskar varandra trots att du bor 60 mil bort, vad är inte det om ett mirakel (du vet att jag ALDRIG har använt ordet mirakel tidigare)?
Jag är den lyckligaste tjejen i världen som har dig, du är min älskling och jag är din ^^  Men det vet du ♥

När jag var mindre så älskade jag en låt som Sarek sjöng i melodifestivalen om det var år 2004. Den hette genom eld och vatten. Jag älskade den verkligen men först nu förstår jag den verkliga betydelsen av den. Att man gör vad som helst för den man verkligen älskar, hur mycket man än själv lider av det. Jag menar verkligen detta älskling: Jag skulle göra allt för dig, gå både genom eld och vatten till världens ände om du bad mig om det.




Jag vet inte varför du har ockuperat mina tankar, kan du svara på det kanske? Jag är i alla fall glad att du har gjort det älskling, gladare för det än för något annat. Och så är det med det. 
Vad jag ville säga med detta röriga inlägg var egentligen bara att jag älskar dig så jäkla mycket! ♥♥♥



Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar till det ibland.
Caroline Wekell



kommentarer
Postat av: Creepy

Love that song! Det är underbart att veta att det finns någon där och du har alldeles rätt, ibland bråkar man av ren kärlek. Fortsätt kämpa! <3

2011-07-12 @ 01:16:48
Postat av: Bobban

Wow! Asså wow detta e grymt stort! Älskar dig också. Förlåt detta tog tog mig med storm haha e helt målös av glädje. Allt ja kan säga e att ja känner samma för dig min älskade<3 detta e helt otroligt :) älskling du rör mitt hjärta som ingen någonsin gjort du fyller mig med glädje och lycka<3 jag tror verkligen att du o jag är menade för varandra det är ett mirakel att det är du och jag och jag helt enkelt älskart. Jag vet att oavsett hur länge ja skulle leta skulle jag aldrig hitta någon som du. Men jag behöver inte leta mer för nu har jag dig<3 du är allt jag vill ha och allt jag behöver älskar dig Sabina<3

2011-07-12 @ 07:14:57
URL/din blogg: http://bobban.devote.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback