=D

Nu är det konstiga saker som händer, statistiken skjuter i höjden =D Härligt!

Jag mår rätt bra idag, fick underbara nyheter tidigare som gjorde så all oro försvann! Sen har det vart en underbar dag hos min morbror idag tillsammans med kusinerna. Vi började tidigt med att köpa 3 flaskor läsk eftersom morbror hade "slut" på läsk som han sa (det visade sig att han hade 4 flaskor hemma). Tror att tre eller fyra flaskor tog slut ^^ Till lunch blev det pizza.

Kusinerna har retat mig hela dagen eftersom jag är "Emo". Fick lite lätt panik när de skojade om att jag skar mig och sa att jag skulle ta av mig handledsvärmaren som jag hade på mig. Och för att jag hade jeans o en svart tröja på mig. Jag tog mig ur det med hemligheten i behåll åtminstone! Tur!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback