Den kommande veckan!

Hej på er mina monster. Trodde detta kunde bli en bra vecka där jag kunde må bra. Den har inte börjat som jag ville, sopm tur är fortsätter den kasnske åt rätt håll. Jag behöver komma bort, vill åka utomlands men det är inte ett alternativ i nuläget. Lilla gullplutten R gör det extremt svårt att må dåligt när han står i trappen och säger "ja vill ja puss o kjam i tjappen innan jag somnaj" ^^
Översättning: Han ville få en puss o kram innan han gick tillbaka upp till sin säng =) Jag trivs verkligen här, det enda som tynger mig nu e det här med maten. Men det löser sig, kommer säkert spy medan jag är här om vi åker till det där glass-stället med VÄRLDENS godaste glassar!

Ha det bra, jag ska försöka!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback