mat

Jag försökte,  fyra gånger. Men det lyckades inte den här gången heller. En gång stoppade jag ner fingrarna i halsen men bangade ur, de andra gångerna testade jag att sticka ner skaftet på tandborsten ner i halsen, har hört att det ska vara lättare att spy så. Jag har ju trots allt ätit för mycket idag:

  • tre biffar av olika slag
  • tre färskpotatisar
  • en och en halv bananmuffin
  • några glas saft
Jag vill inte ha det i min kropp! Känner mig äcklig och fet. Vill att min kropp ska skrika efter mat, bli smalare, smalare.. Tills jag är så smal jag kan bli utan att vara död. Vill se mina revben, mina höfter och min ryggrad sticka ut från min kropp istället för att fettet ska puta ut över byxkanten.  Jag VILL bli smal!

Blir väl att försöka spy upp kvällsmaten (om jag nu äter ngn) oxå senare ikväll. Skriver mer senare, ha det bättre än vad jag har det!




kommentarer
Postat av: Rebecca Thomsson

Vet precis hur du känner..

2011-07-12 @ 12:08:36
URL/din blogg: http://ramt.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback