lite blandat

E: Jag tar inte illa upp, förväntade mig inte precis att du skulle gilla det. Hur går det med dig föresten?




En bild jag ritat nu på eftermiddagen/kvällen/natten. I pratbubblan står det: I was going to give you the sun but it didnt fit in my car. Rätt nöjd med den ändå, inte halt klar än men slänger upp de här ändå. Sitter och lyssnar igenom lite musik, ska snart gå och lägga mig tror jag.

Här om veckan sa Robban en sak som etsade sig fast i mitt huvud. "Jag tror att du trivs med att må så här och därför inte gör något åt det" Det värsta är att jag tror han har rätt vilket får mig att känna mig som om jag vore helt sjuk i huvudet. Vänta, det är jag kanske. Jag känner inte att jag har ork nog att ta tag i det här, men det kanske jag måste?





kommentarer
Postat av: Creepy

Hmpf. Det går inte så bra, ibland tror man verkligen att man kan lura sig själv. Har funderat på att sms;a dig menmen, det kommer väl. Jag fick det jag ville, var lycklig i två dagar, bara för att sedan sjunka ner till helvetet igen. Men jag försöker iallafall, och det är bland det viktigaste. Sköt om dig! (på rätt sätt!!)

2011-07-20 @ 01:37:00

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback