.

Har spytt igen, vill göra det ännu en gång men försöker låta bli. Det sitter uppe i halsen, med såsen, grädden, läsken.. Fan... Kanske lika bra att jag gör det nu så jag orkar äta lite chips. Sen är det inte säkert att jag behåller det heller.

Det är äckligt att spy efter varje måltid men mycket lättare än att inte äta alls. Har FF här hemma med en av mina närmaste vänner, föräldrarna kommer hem i morgon och de åkte igår. Jag älskar att bo ensam med henne! Det är en av de få gångerna jag verkligen känner mig äkta, med Denz och L*****. De är verkligen mina fasta punkter här i livet då jag kan lita på dem i vått och tort. Vi har ALDRIG bråkat, aldrig svikit varandra eller haft andra problem. Vi kan torka varandras tårar och skratta tills vi ligger på marken och vrider oss av skrattkramp.

Nu har jag ju min älskade Robert med men han bor så långt bort... Saknar honom så jag har ont i hjärtat. Känner mig som en hemsk människa (Bobban, du vet säkert vrf).

Nu ska jag sluta skriva till er och prata med min kompis som sitter här brevid i soffan, eller gå in på toan o spy upp kvällsmaten. Ha det bättre än vad jag har.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback