Ny blogg o magont

Vad glad man bli när man märker att folk tittar in på ens blogg ^^ Tydligen 10 pers som vart inne o läst idag ^^

Jag mår rätt bra för en gångs skull, iaf beroende på omständigheterna: Får inte skära mig, ont i magen, konstigt humör och en stor saknad. Har fattat ett beslut. Eftersom alldeles för mänga människor vet vem jag är så kommer jag skapa en underblogg til denna där jag kan skriva precis vad fan som helst. Så är det bara. O den kommer jag skapa så fort jag skrivit klart inlägget. Känner att jag inte kan skriva mitt alldra innersta här utan att behöva ta konsekvenserna av det. Vet att jag kommer få frågor om detta av min kära pojkvän (kan inte fatta att jag säger det men, jag har en pojkvän som inte är en idiot. För första gången börjar jag lita på någon som jag har ett förhållande med) men sånt får man ta.

Ska bli spännande att se när han ringer ikväll ^^ Funderar på att gå o sova snart, är trots allt väldigt trött o vill sova innan jag får ont i magen igen. Hatar det verkligen! Vad kan jag mer berätta.. hmm.. jo, ska försöka fixa nåt som hjälper bättre mot magontet. Maybe a little to much information for you guys.

Dax att skapa en blogg till nu. Ha det bäst!



kommentarer
Postat av: Bobban

Jag kommer inte säga så mycke mer än att ja hoppas att ja får den...

2011-07-03 @ 01:36:21
Postat av: Lisbeth

hej tjejen

Vad glad jag blir när jag hör om pojkvännen. Är ju jättemysigt att hoppa upp i knät och kramas.

Lycka till med underbloggen

Ha en bra sommar.

Tror på dig jag

Kram

2011-07-03 @ 02:19:31
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Bobban

Älskar dig<3

2011-07-03 @ 02:31:20

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback