Det svider. Och är varmt. Jag förlorade ig...

dsc01795 (MMS)

Det svider. Och är varmt. Jag förlorade igår om ni undrar. Skäms över det... Började blöda mycket mer än tidigare, antar att det blev rätt djupt. Sex sår varav ett det rann blod från. Det var en skön känsla, bara det att jag bangade ur när jag kom till nr 7. Kändes som om jag var nära ett blodkärl. Nu sitter jag i bilen och väntar på att mamma och syster ska komma tillbaka. Jag är lite trött eftersom jag fortfarande är sjuk. När man litar på någon och tror att de inte är som idioterna man tidigare har haft kontakt med och sedan märker att man har helt fel- då rasar det för mig. Som det gjorde igår. Jag blir äcklad av mig själv när jag tänker på det. Tycker om honom som vän ändå. Trots att jag för tillfället i lite obekväm med honom.




kommentarer
Postat av: Lisbeth

Så kan det bli. Vad bra att du bangade på nr. 7.

det här med att lita på någon kan vara svårt. jag gör det inte än idag.. Sätter upp en mask och tar sin tid innan jag släpper in personen. Kanske du fortfarande tror att det går att lita på alla. Det är bra för de vore ju självklart. det är här jag har min bubbla där bara jag får vara. Du är jätteduktig som skriver om det som händer. Då finns det ett hopp om att det kommer att lösa sig. Vad du än gör stäng inte in dig helt. En dag står det någon där som finns till för dig i ur o skur

Kram på dig

2011-06-08 @ 20:40:30
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

vännen, vad ledsen jag blir.. Vet inte vad jag ska säga.. Styrkekramar

2011-06-08 @ 22:02:36
URL/din blogg: http://viktkamp.webblogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback