"posso"

Jag mår bra, och nu e d slut med nerdeppningen av min kära Graphite ;) Jag är ju trots allt en glad människa emellanåt =D Jag ska spara ihop till en Systemkamera ^^ Testade min kompis kamera på skolavslutningen o va nära att hon inte fick tillbaka den kan jag lova ;) haha, nejdå :P men jag e kääär i den :D O nu tänker jag inte deppa ner mig över att han gick ut och att jag inte sa att jag gillade honom. Om jag mot förmodan ändrar mig så Kan jag bara skriva till honom på facebook eller något :)

Är ensam hemma med Syrran nu, ska steka på lite fiskpinnar till lunch. Men ska föröska att inte käka så mkt - är trots allt inte hungrig. Har inte fått tillbaka matlusten sen jag va sjuk=) jag ser det iofs som en bra sak^^



kommentarer
Postat av: Creepy

Haha ^^, Själv sparar jag till en G12 :) Måste bara säga att kameran som Linnéa har heter EOS 1000D och går inte att köpa längre, det kom nämligen en ny "version" som numera heter EOS 11000D, om jag inte är helt ute och cyklar. ^^,



Får man förresten fråga om inlägget ovan? ;/

2011-06-13 @ 19:48:53
Postat av: Viktkamp

Tycker du ska berätta för honom! Tror du kommer ångra dig annars <3

2011-06-14 @ 12:45:37
URL/din blogg: http://viktkamp.webblogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback