It's that ducking food again

Jag hittade ett gammalt rakblad inne på toaletten. Det är inget mot mina små gullungar som är så vassa och fina att "kela" med. Det blir så mycket skönare smärta av dem när man inte behöver trycka så hårt. Det bara raspade mot huden som en repig skiva i en gammal CD-spelare. Rakbladet var lite blåmetallic och hade en vacker silverfärg på eggen. Det var vackert, men smutsigt och slött. Jag fick sån lust att hämta ett nytt ur köksskåpet... Men det hade de märkt, så det får räcka med naglar (och tänder) ikväll...
Jag vill verkligen stoppe fingrarna i halsen, men jag vågar inte. Vilken jäkla fegis jag är!
En fegis som ligger i sängen och skakar för att hon har proppat i sig en hel påse med feta chips... Jag får inte äta mkt i morrn, möjligtvis frukt och sallad som lunch om jag blir hungrig. Och dricka vatten mycket så jag inte blir fullt lika hungrig fullt lika fort...

Idag har jag ätit:
  • Frukost: ett glas oboy (blir inget i morrn)
  • Lunch: En ostfralla med lite färskost
  • Middag: Två prinskorvar och tre färskpotatis
  • Extra (tyvärr): En påse med chips, två glas saft och frukt ( Frukten kan vara okej)

Det finns människor som säger att jag är vacker... Men jag tror dem inte för en sekund... Förlåt...


Jag känner för att skriva en lång, gripande berättelse om flickan som känner sådan avsky inför sin egen kropp, som tvingar sig själv att inte äta om dagarna. Vi får se om det kommer en sån lite längre fram...

Vargen Bob (Helt random) xD




kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ja du tjejen jag har ju ingen aning om hur gammal du är men jag skulle inte heller gå till kuratorn igen om han inte kom.

Har inte ni någon ungdomsmottagning hos er.

Där kan man ju vara anonym.

Verkar jättejobbigt det där med att vilja kräkas men inte vågar. Jag är ju glad att du inte vågar då har du ju kvar lite tankar att du vill vara rädd om dig själv.

Läser jättegärna din berättelse

Ha en fin kväll

2011-06-17 @ 14:21:04
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback