Lite smått rörigt inlägg:P

Hej mina små monster <3 ^^ Graphite is calling
Ligger i soffan nu o gör... inte ett dugg O.o Mamma säger att jag ska städa mitt rum.. JAG VILL/ VÅGAR INTE DET
Det är så stökigt ^^ men men, jag får väl iaf börja lite smått innan jag ger mig iväg på en promenad med L =) Hon fick ju för sig att åka på fallens dag i älvkarleby så jag har några timmar att städa på :P (tyvärr) hmm... vad ska jag mer berätta...  jo!

Fick nyss ett mejl om att kollot på jälla har blivit inställt :O Det suger...
Men ska till uppsala den 26 juni och "hjälpa dem utveckla leaderkollo", som tack får man två biobiljetter, någon som vill hänga med och se en bra film? ;)



kommentarer
Postat av: Creepy

HUR KAN DU SÄGA SÅ MÄNNISKA?!?!?!?!?!?!?!? O.O.O.O:

2011-06-19 @ 14:44:47
Postat av: Creepy

YESS U ARE!



Om du ska på bio måste du titta på transformer :3

2011-06-19 @ 21:05:54

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback