Fuck this

Jag har adrig kännt mig så här hopplös, sårbar, dum, elak, tom, rädd och förvirrad på samma gång tidigare. Ärligt talat, det här skrämmer skiten ur mig. Det hade vart så lätt, att bara sätta den kalla, vassa metallen mot handleden, trycka och dra det, långsamt längs med blådådern. Sen bara vänta på att sakta få somna in, kanske göra det i bubbelbadet. Eller gå ut till en fin glänta i skogen med ett rep och klättra upp i ett träd någon stans. Tror det mest sannorlika för mig hade vart tabletter, bara att gå till pappas skåp fullt med antidepressiva och lugnande. Först tar man en överdos av något, vet inte vad o sen tar man lite tabletter från några olika kartor så borde man dö rätt fort. Eller?

Känner mig dum son gråter för det här, jag HATAR att gråta. Och jag HATAR alla former av känslor för tillfället. Nu ska jag sova. God natt!




kommentarer
Postat av: MJ

Håll ut, det kommer bli bra ska du!

alla hamnar i svackor någon gång och man mår riktigt dåligt, men det går över så småningom.

det är riktigt jävla jobbigt när man hamnar i dom, men det är inte värt att förlora sitt liv på grund av det. det är då man ska visa att man är bättre, man är värd ett riktigt bra liv.

Du verkar som en bra tjej, du klarar det

2011-06-20 @ 10:29:48
Postat av: Lisbeth

Vad skönt att du hatar att känna så. Då finns det någonstans en vilja att bli fri. Heja på Du kommer att fixa det Inte i dag Inte i morgon Men så småningom blir det

Kram

2011-06-20 @ 17:22:20
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback