(//_*)

Du är ganska osäker av dig egentligen och du är extremt rädd för att bli sårad. Du har svårt att låta någon  komma dig nära.
Ditt inre är fullt med ärr, och dom ärren skriker ut smärta,  du kan inte förklara riktigt varför men det gör så jäkla ont hela tiden. Det känns som om någon kör in knivar i dig hela tiden.
Det är inte det värsta..
Det värsta är att du känner dig som ett tomt skal. Helt tom men ändå full med smärta. När du ser dig i spegeln så ser du inte dig själv utan någon hemsk människa, din självbild är helt förstörd delvis för att folk inte alls vart snälla men även för att du inte är nöjd med dig själv. Du har många gånger velat ta ditt liv men ändå inte vågat och någon gång har du funderat på om det är något annat som gör att du inte klarar det.

Ändå finns det en dröm om att bli lycklig

Känslan jag får är att du har varit med om något som andra kanske inte är med om något värre... men jag kan ha helt fel.
(nej, du har helt rätt i det, bara att jag inte kommerskriva här om det innan jag är redo och har kommit över det själv eftersom det är så pass privat)


Ett krav för att jag skulle få ta med den där texten är att jag oxå skulle skriva mina "bra" sidor. Så då får jag väl ta och göra det nu direkt. Enligt Vargen är jag: Snäll, vacker, härlig, speciell, unik, annorlunda, söt komplicerad, underbar, ontyckt, värme och ljus.










kommentarer
Postat av: Lisbeth

Låter bra det. Så länge man har två sidor finns det hopp

Kram

2011-06-20 @ 17:19:57
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback