Tankelekar

Hej på er mina freaks! (Ni ska vara stolta över att vara mina freaks kan jag lova!)

Ligger i soffan och tjockar i mig starka chips och lite läsk. ikväll är en riktig TV kväll för mig. Men ska nog skriva lite grann innan jag somnar sålänge jag får en bra inspirationskälla som tex bilden igår. Vem vet, kommer kanske upp en till senare.

Fick en härlig kommentar på förra inlägget från en kvinna jag haft kontakt med nästan sen jag startade Graphite. Hon har stöttat mig lite när det behövdes och är lika kul varje gång jag ser att jag har fått en kommentar av henne =) Gillar att läsa hennes blogg, ni kanske oxå gör det?  =) Testa vettja http://tankelek.blogg.se/
Graphite



kommentarer
Postat av: Lisbeth

tjena och tusen tack för dom fina orden. Som du vet redan så läser jag ju din blogg för att den ger mig något annars skulle jag inte göra det. Då hade jag ju också missat din novell som jag "BARA ÄLSKAR"

Jag skriver ibland noveller hos skrivpuff.blogspot.com/

Hon har olika teman varje dag som man kan skriva en dikt eller novell till Kanske något för dig när du får lust att skriv

Ha det så j'ättebra

kram

2011-06-06 @ 21:32:05
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback