Hade en bra rubrik på det här nyss, men den glömde jag bort

Mår fortfarande skit men ni bryr er inte antar jag. Ikväll ska jag inte göra ett dugg tänkte jag, kanske skriva, kanske rita lite som vanligt :) men hur som helst så tnker jag inte deppa ner den här bloggn totalt. Läste Madickens (Conler) blogg igår och den e lite lika bra som förr, men klandrar henne inte, det är inte lätt att skriva om hur man mår och samtidigt inte berätta varför. Någon gång måste hon såklart gå vidare, vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, gå vidare eller liksom fortsätta leva som de "normala", "friska", och "glada" människorna. Hon är i alla fall en väldigt stark tjej som har haft det svårt, beundrar henne mycket.

Funderar på om jag ska skaffa en design till den här bloggen, eller dagboken. Jag gillar att se det som en dagbok. Även om det egentligen inte är en bok.  Men nu ska jag sitta här och fortsätta vara patetisk :) puss/ Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback