..

Blev några märken för ett tag sedan. Nu mår jag bättre. testade innan att sätta en gummisnodd runt handleden men det gick inte så vidare bra kan jag säga, gjorde inte ont nog.  Vad kan jag säga, har gråtit nästan två gånger idag, månaden var förgäves, jag tror att jag inte orkar vakna i morgon. Tyvärr har jag inget val.

Saknar dig så det gör ont Rasmus, jag älskade dig, du krossade mig, men vad kunde jag hoppats på, visste att någon som dig skulle jag aldrig få. Jag var inget i dina ögon, visste egentligen det hela tiden. Vet inte varför jag höll mig kvar.. Olyckligt kär, det är var jag är. Och jag saknar dig, jag svär. Måste komma över dig...



kommentarer
Postat av: Creepy

Kämpa! Nästa gång kanske det handlar om ett halvår. Om jag nu inte misstolkat..

2011-05-14 @ 17:50:14

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback