FAN

Har tänkt lite på det här med kurator, kanske finns någon annan att prata med, som man inte ser i skolan. Ungdomsmottagningen kanske? Ska höra med den enda vuxna som jag känner att jag kan prata med om sånt, skolsköterskan. Hon är trygg på något sätt, trots att hon inte är psykolog, det kanske gör saken lättare. Syslöjd i morgon, efter det engelska och sedan bild, gillar tisdagsförmiddagar bara för att det är så roliga ämen. Slöjd är ingen favorit eftersom jag är rätt dålig på det.



Ni ser, jag är ingen stjärna på det, är bättre på att sticka. Det ska stå FAN när den är klar, ni får kanske se slutresultatet om några år (för den kommer ta tid så sakta som jag syr).
Som sagt, skola i morgon igen, vet inte riktigt hur jag känner för det, ska bli skönt att komma bort från huset, men jobbigt att klistra på mitt fake smile, här hemma behöver jag det inte så ofta eftersom jag mestadels håller mig inne på mitt rum.

Från och med idag kommer mitt standardsvar på när någon frågar vara, "jo jag mår bra", inte "sådär".

Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback