Fet

Kommit hem från mormor nu, moster skjutsade hem mig på väg hem :) Älskar att vara ensam hemma.

Jag lovade mig själv att jag ska bli smal innan jag börjat åttan. Jag blir bara fetare och fetare känns det som. Vet inte om jag någonsin har hatat min kropp så här mycket, tjock, fumm med ärr och ful. Sen har jag typ hela ansiktet fullt med finnar. Ska kanske ändå inte klaga. Så ska inte skriva mer omdet tänkte jag...


... Då har jag inget att skriva. Nu ska jag tillbaka till mitt skal som sakta men säkert börjar spricka - bäst att hämta limmet



kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ge inte upp med skalet. jag drar upp dragkedjan i min bubbla då o då tittar ut och sen kryper jag in. Det är ju jag själv som väljer när jag ska göra det. tycker det är kanon. Va bra att du tar kontakt med bris när det är tufft

Mitt i allt elände så är du en "stark" tjej på ett bra sätt

Kram

2011-05-31 @ 22:53:30
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback