Har precis smällt i mig en lyxshake från m...

Har precis smällt i mig en lyxshake från max. Är i uppsala nu och ska snart iväg till kusinerna. Igår kväll så låg jag i sängen och skakade, nästan grät och hatade mig själv. Men jag förstörde inte tre veckor av hårt arbete. Känner mig som igår egentligen. Först kom aldrig kuratorn och sen så försökte en kompis ge mig ett wakeupcall som bara gjorde så jag mår sämre. Nu ska jag lyssna lite på musik tror jag. I have finally picked out my cloud, its The one over there, surrounded by all that air. You reached out your hand. And said i understand. Except for i few small bruises, cuts and scars well im fine. Thank you for asking. Im so glad we had this moment.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback