Spelningar

Nu ska jag sätta mig med gitarren. Vill verkligen lära mig spela! =P Mår riktigt bra förtillfället, men det gör jag alltid när jag har min älskade musik. På tal om musik, de som "bestämmer" i skolan har gjort så vi inte har haft musik på två helvetes jävla veckor! Har sett fram emot varje onsdag trots att vi har idioter till lärare. Musiker ger mig tid att andas även om vi inte lär oss ett skit. Blir så arg på det! Hur som helst så har jag instrument och massor med tid här hemma. Nu ska jag i alla fall försöka spela gitarr, vilket jag är totalt värdelös på, hur svårt kan det vara lixom?

Konserter i morgon, två stycken på samma dag. Först en på morgonen för dagisbarnen/förskolebarnen, är inte helt säker på vilka som kommer ^^ Jag, H**** och M***** ska spela, jag och M spelar melodin på idas sommarvisa, väldigt lätt med andra ord:P Borde egentligen plugga men det orkar jag inte, vill inte tänka på skolan.
Ha det bra
Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback