Tårar suger verkligen

Tårar suger verkligen. Fan Fan FAN!! Hatar varje droppe som rinner ner för minga kinder, drar med sig sminket som lämnar synliga, svarta märken. Jag är hungrig men vill inte äta, får inte äta heller, behövert inte bli tjockare än vad jag redan är. Japp, avslöjande nummer två, jag bokstavligen hatar min kropp, från topp till tå. Handledsvärmarna klarar kanske att dölja små sår, vill testa, men får inte.  Vill inte vara med längre.

Jag är inte lycklig såhär. Släpp mig fri låt mig flyga här i från, ta mig iväg låt mig slippa det här.



kommentarer
Postat av: MJ

Det kan vara skönt att få gråta ut, det brukar kännas som en stor sten lyfts från ens axlar!



Jag är 18 och sitter fortfarande fast med att göra illa mig själv, för ditt eget bästa så försök komma ut ur det!



Du klarar det här!

2011-05-14 @ 19:41:18

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback