Torsdagar räddar mig från livet

Vill bara sova nu efter denna jobbiga dag, småbarn i stora skaror som skriker är jobbigt som få ^^ Nu ska jag peppa upp mig så jag orkar leva fram till torsdag. Då är det marknad och jag ska gå med mina älskade vänner som jag saknar så jag tror jag blir blå! HAr spelning i nästan 80 minuter sammanlagt på torsdag med. Ska spela först lite på morgonen och sedan vid 13 tiden tilsammans med mitt Fjomo som praoar hos min spellärare =) Nästa torsdag så är det dax för konserter, två samma dag till och med :) Först jag och Fjomo som spelar på gammelgården för småbarnen och sedan tilsammans med orkestern (vet inte vart). Vet iofs inte om det är nästa torsdag eller torsdagen efter det, äh, jag märker det nog =P

God natt på er.
Graphite



kommentarer
Postat av: Lisbeth

Även om inte du vill leva så kan du väl leva för andras skull. Dom vill säkert höra dig spela

kram

2011-05-10 @ 02:49:37
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Creepy

Mjao. Hyfast, tack. Ha det bra med praoen! Det är jätteskönt med nedräkning :)

2011-05-10 @ 07:16:47

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback