tre

Ett... Två... Tre...
Lättnad
Griper hårt om den kalla metallen och trycker den mot min handled, märkt med ljusrosa ärr.
Trycker
Drar
Ett vasst rakblad den här gången, skönt, nu får jag se blodet. Trots att det inte är mycket blod så känner jag mig så ortoligt lugn, visst, min hand skakar lite och det gör ont att böja handleden, vad spelar det för roll när man äntligen får känna närvaron av sina personliga psykologer. De gör så all min smärta försvinner och ersätts av ett lugn, trots att det gör ont som tusan. Även om det här är det bästa jag vet så avråder jag er från att testa, hur dåligt ni än mår. Man blir beroende av dem och man påminns ständigt om dem. Till exempel kommer jag inte kunna bada i sommar som det ser ut nu. Inte sola heller för den delen. Omklädingsrummet på idrotten är ett helvete och det känns som alla, och då menar jag alla, ser igenom en, rakt in till ens sår / ärr.

Nu ska jag fortsätta med min terapi tror jag, 3 sår än så länge. Skrev det här bara för att se om jag skulle ha styrkan att lägga undan dem, tydligen inte. Skriver i morgon

Graphite



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback