Musik jag kan dö till och lite problem på det

Nu har jag förhoppningsvis raderat spåren av allt som kan göra mig offentlig eller vad fan man nu kan kalla det. Om min identitet kommer ut går jag sönder, dör och flyttar till jupiter! Borde VERKLIGEN sätta lösenord på den här men det tar emot. En människa vet, behandlar mig inte som jag vore ett psykfall (så vitt jag vet) och det upskattar jag mycket. Kanske var dumt att skriva det men nu ville jag säga det ändå.

I morgon fortsätter praoen, efter det blir det marknad, spelning och orkester (inte nödvändigtvis i den ordningen). Är helt slut, förkyld och väldigt trött fortfarande, så behöver sova NU! Jag är dum som är vaken ändå, men behöver min musik nu känner jag. Bara för det så tänker jag bjuda er på mina favoritlåtar, några av dem hittar ni längre ner på sidan med jag lägger upp dem igen ändå.






Det var allt för tillfället, ni märker kanske att jag är lite av en allätare, trots att jag mest lyssnar på emo och sånt =P

Låten som dishwalla sjunger, den hade jag alvarligt talat kunna dö till utan problem, det är den låten som jag vill dö till, dvs om jag nu ville dö. Vilken låt beskriver er?

Min låt är nog When she cries av Britt Nicole.


"When She Cries"

Little girl terrified
She'd leave her room if only bruises would heal
A home is no place to hide
Her heart is breaking from the pain that she feels

Every day's the same
She fights to find her way
She hurts, she breaks, she hides, and tries to pray
She wonders why, does anyone ever hear her when she cries

Today she's turning sixteen

Everyone singing, but she can't seem to smile
They never get past arms length
How could they act like everything is alright?
She's pulling down her long sleeves
To cover all the memories that scars leave
She says, "maybe making me bleed
will be the answer that could wash the slate clean"

This is the dark before the dawn
The storm before the peace
Don't be afraid 'cause seasons change and
God is watching over you
He hears you

Every day's the same

She fights to find her way
She hurts, she breaks, she hides, and tries to pray
She'll be just fine, cause now he hears her when she cries

Every day's the same

She fights to find her way
She hurts, she breaks, she hides, and tries to pray
She'll be just fine, cause now he hears her when she cries
She'll be just fine, cause now he hears her when she cries




Graphite



kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Första och sista gilla jag

2011-05-11 @ 22:50:21
URL/din blogg: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Ja de har du rätt i

Hörde en låt hos en blogg igår, Basshunter

De var längesedan man hörde han

2011-05-11 @ 23:38:25
URL/din blogg: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Creepy

... :) Hoppas vi båda hittar något annat än godis, HAHA. Kanske något snyggt med nitar? (Y) Iallafall, jag skulle nog inte tro att de håller på så länge. Ledsen :$ Hart!

2011-05-12 @ 07:29:18

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback