Japp

Ja, vad kan man säga, trött, tom och deppig, visst låter det toppen? Orkar inte vara vaken men ville skriva lite här innan jag somnar, vet egentligen inte varför jag vill det, kansek ännu ett beroende.

Idag var det marknad här i Tierp, gick tilsammans med lite kompisar, märkte att det blev jobbigt att gå fler än tre stycken. Slutade med att jag och H**** gick tillsammans med en kille från orkestern. M***** skulle ha Centralshow så han kunde inte vara med, BLÄ!  Kollade på showen igår, vet ni hur svårt det är att försöka få en hel klass sitta stilla och titta på barn som huvudsakligen bara dansar. Carl, han va bra som fan men har fått för sig att gå ut nian vilket betyder att han inte får vara med längre. För övrigt håller showen på i nästan två timmar! Ungarna tappade intresset efter ca en tilmme men lyckades sitta någorlunde tysta ändå under den kvarvarande timmen, alla utom två. De satt brevid mig till råga på allt, var tvungen att säga till dem var och varannan minut för att de skulle vara lugna. Är ändå imponerad över att de ändå var så pass duktiga på att sitta still och titta.

Hur som helst så hittade jag ett par handledsväramre, en fejk töjning och så köpte jag en mössa Gick på 250 spänn, aj!

Sitter och kollar på Bot flie födslar, läskigt som fan men kan inte sluta titta =P Jag är en sjuk människa ^^ Leta upp det på youtube om ni vill, men på egen risk ;)



kommentarer
Postat av: lisbeth

Ha ha det gjorde du bra mitt i skocken av ungar. Att klara en av dom är ju nog jobbigt en sån där gång.

Du ställde en fråga. Ja jag har erfarenhet själv plus att min dotters bästis bodde hos mig ett tag Hon skar sig lite då o då. Jag har fortfarande problem men inte med att skära utan dom visar sig på annat sätt nu. Varför tittar du när det är läskigt. kolla men blä Tycker inte att det är sjukt att titta finns ju många andra själ för det

Kram Hoppas det blir en bra kväll

2011-05-13 @ 08:39:02
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Creepy

Hur satt din fejk töjning?

2011-05-13 @ 14:45:58

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback