Förlåt för att jag låter som det psykfall jag är innerst inne

Mitt liv är slut, ska ändå inte till skolan i morrn. Vad går snabbast och smärtfriast, piller eller lägga sig på spåret?
Tror nog piller är bättre (även fast det är en rätt o-bra sak att göra båda två) eftersom det inte borde göra lika ont. Och så hittade jag ju lite nya rakblad på skrivbordet, ni vet sånna där pappersknivar? Borde kombinera dem för att vara säker på att dö...

Varför? Skiter i kurator nu närmsta tiden, orkar inte med det. För övrigt mår jag ännu sämre nu.
But if sombody ask - Im fine

Hell no! Right now im suicidal and a total mess. By the way, dont ask me why im writing on English, cause ich haben no idea. I guess you know that im fucked up now.  Whats left?

vet inte vad jag skrev eller vad det betyder, tolka själva.

Glad att jag har dig, underbaraste, finaste och verkligen bästa människa som jag inte skulle klara mig utan. E nog mest på grund av dig som jag inte redan nu sitter och proppar i mig piller.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, sova eller skära upp armarna. Vill skriva men orkar inte. Så skriver ett helt osammanhängande inlägg här istället. Borde kanske lägga ner bloggandet totalt så inga fler får veta. Men då kommer jag kvävas. Vet inte vad jag ska göra längre.

Graphite



kommentarer
Postat av: Creepy

... Jag .. vet. Hur det känns. Och jag vet att du vill hjälpa människor, och vet att du också vill skriva av dig, att människor som du inte känner och inte behöver se i ögonen ska se vad du skriver. Folk som inte kan döma. Om det är något jag kan göra, så säg till. Jag vill inte be dig skapa en ny blogg, för du ska inte behöva ta bort det du har på grund av 'det'. Jag skulle ha gjort det om jag inte ville att de jag känner ska läsa, men jag är jag. Och du är du. Förlåt..

2011-05-19 @ 15:01:25

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback