Kent

Har precis lagt mig i sängen efter att ha plåstrat om foten (nej, jag har inte skurit mig!). Har ett skrubbsår på överdelen av foten, men är så pinsomt om att berätta hur det gick till vilket gör att det kommer förbli ett mysterium för er alla  ;) 
Ska snart sova. Är seriöst rädd för allting just nu, men mest för morgondagen, ska försöka göra mitt bästa ändå. Förlåt för alla röriga inlägg nu den senaste tiden, tror att ni som läser gärna vill veta vad det är ni läser OM.
Har börjat lyssna på Kent igen efter att H**** messade mig o frågade om dem igår. Mina favoriter är:

Socker
"Sex, musik och våld är det vackraste som hänt mig sedan själven min blev såld"

FF
"Jai perdu mes repères
(övers: Jag har förlorat mina orienteringspunkter)
Je nage en eau trouble
(övers: Jag simmar i grumligt vatten)
Emmène-moi aussi loin que possible
(övers: Ta mig med så långt bort som möjligt)
Les paysages défilent et la brume se dissipe
(övers: Landskapen glider förbi och dimman skingrar sig)
Grâce à toi à nouveau je respire
(övers: Tack vare dig andas jag på nytt)"

Utan dina andetag
"Färglös som en tår blir jag, utan dina andetag"




kommentarer
Postat av: Viktkamp

Försök att gå med huvudet högt, det mår man bättre av!

2011-05-23 @ 12:23:05
URL/din blogg: http://viktkamp.webblogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback