*

Hej på er! =) Nu tänkte jag inte göra detta inlägg så derprimerande, är egentligen en ganska glad människa. Tisdagar är min favoritdag eftersom vi har slöjd, bild o sånt, tror nog att jag har skrivit det tidigare men i så fall skriver jag det igen. Som ni vet från tidigare inlägg vill inte rädslan ge med sig, vet inte varför jag inte bara kan ta mig i kragen och sluta bry mig.

Ligger i soffan och spelar spel på facebook, har inte så mycket mer att säga, jo, i morgon har jag spelning med M***** och H****, ska bli kul! På torsdag har jag två konserter, en på gammelgården för barnen och en senare på möbeln tror jag.

Graphite



kommentarer
Postat av: Creepy

Det var precis vad det var. Långt D:

Ärligt talat vill jag bara gå och.. lägga mig någonstans. Mår inte alls bra för tillfället, hoppas du har det bättre :) Och jo, när man ser dig ser man en glad männska' som skrattar med sina vänner :)

2011-05-24 @ 20:32:23
Postat av: Creepy

Det var precis vad det var. Långt D:

Ärligt talat vill jag bara gå och.. lägga mig någonstans. Mår inte alls bra för tillfället, hoppas du har det bättre :) Och jo, när man ser dig ser man en glad männska' som skrattar med sina vänner :)

2011-05-24 @ 20:32:25

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback