Listor

Hatlistan
  • Kärlek
  • hat (hehe, ironiskt)
  • Falska människor (jag)
  • Pojkvänner som utnyttjar en
  • Bimbos
  • Att vänta på att somna om kvällarna
  • Tankar
  • Deprissioner
  • Nervositet
  • Mobbing
  • Krig
  • orättvisor
  • att fortfarande älska dig
  • Att sakna dig så jag tror jag dör
  • Idrott

Älskarlistan

  • Vänner
  • Rakblad
  • Livet
  • Att sova
  • Bloggen
  • Skissblocket
  • Musik
  • Lycka
  • Maria Nila
  • Armband
  • FJOMOOOS!!!
  • att designa Lösnaglar (jo, jag vet att jag låter ytlig men det tvingar mig att fokusera)
  • Tanken på att försvinna från det här


/Graphite



kommentarer
Postat av: Yvonne

God morgon! Ha en bra onsdag! Kram!♥

2011-05-04 @ 07:33:58
URL/din blogg: http://skningen.wordpress.com/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback