Bra mat dag, resten åt helvete


Idag har det vart en bra mat dag:
Ingen frukost
En slev av den vegitariska morotsgratängen, jag åt nästan allt plus två glas vatten ca 100 kcal
Mellanmål på konfan blev ett glas saft 45 kcal
Middagen bestod av två varma mackor plus 2 dl tranbärsdryck 400kcal

Skulle tro att det inte blev mer än 600 totalt.. men jag har inte räknat så noga.. Ska iaf försöka komma under det imorrn så jag blir finare till jul :) borde klara att gå ner 5 kg till innan jul om jag hårdkör detta nu.

Dagen har vart ett helvete av många anledningar, kompisarna har behandlat mig om skit, jag har vart stressad pga alla jävla prov nu den sista tiden, plus det jävla PMet som ska in på torsdag eller fredag nästa vecka. Jag hoppas så djupt att fysikprovet är nästa vecka, annars e jag körd.

Jag vill gråta, men kan bara inte göra det. Har probem med pojkvännen oxå så kvällen har vart ett helvete där jag haft så otroligt jävla ont innuti så jag vet inte vad. Vill bara gräva ned mig någonstans, krama på F och gråta ögonen ur mig.


Måt kvällen blev jag yr och trött så jag åt kvällsmat men nu är jag hungrig igen, men jag ska fin inte äta för än lunchen i morgon!


Denna låt har jag lyssnat på större delen av dagen och kommer antagligen fortsätta i morgon.
Nu ska jag sova, den klara morgondagen när det dessutom inte är någon orkester. Fan!!

Good night! Graphitee



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback