Friends

Nu ska jag skriva lite innan jag somnar. Kliar verkligen i fingrarna :) Saknar älskling, han sover som en liten gris nu, gulligt ^^ Jag mår rätt bra idag, har vart en härlig dag men oxå jobbig. Fick ett sms från en kompis som skrev att mina vänner börjar tycka att jag har vart konstig den sista tiden. Men jag svarade bara att jag har en jobbig tid nu. Undra om jag har blivit såhär på grund av att jag inte äter lika mycket längre eller nåt?

Jag vill gå ned mer i vikt. Det måste jag göra, om jag inte går ned i vikt fort kommer jag vara tjock till jul med och då ska man ju ha fina kläder säger alla. Men jag skulle inte ens vara fin om jag var rullad i diamant. Men om jag fastar i ett par dgar och sen äter normalt en dag emellan i ca en månads tid borde jag kunna gå ned en del. Jag vill bara förlora 15 kg tilll.

Nu håller jag på o somna, skriver inget mer inatt :) Gonatt på er <3



kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej

Var ett tag sedan. jag läser lite då och då och blir glad när jag ser att du trots att du kanske inte tycker det mår lite bättre. Seriöst! Hur snyggt bär man upp kläder när man är som en planka. Tyvärr så är det ju så att alla former försvinner när man svälter sig. Du har inte funderat på att börja träna på ett gym. Inget fel att vara smal men snyggare när man formar kroppen. En vinst till kanske du får. dina kompisar kanske inte tycker du är konstig. I och för sig kan det inte vara så bra kompisar om dom reagerar så där

Massa kram

2011-11-13 @ 09:08:00
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/
Postat av: Creepy

15 kg är inte så bara..

2011-11-13 @ 10:14:51

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback