Smoe parts of me are secret

När jag tänker tillbaka - Jag är en så OTROLIGT äcklig människa. Jag har gjort saker många skulle äcklas av, flera gånger. Och jag skäms så in i helvete för det. Ibland vill jag bara lägga mig någonstans och försvinna från allt, glömma all skit jag gjort, allt jag adrig skulle kunna berätta för någon hur mycket jag än älskar personen i fråga bara för att jag skäms för det.
En människa här i världen vet om det, men inte allt. Jag kommer aldrig klara att berätta allt heller, det skulle göra för ont och jag skulle riva upp allt igen.
Nu ska jag försöka sova och sluta tänka på detta innan det påverkar mig ännu mer.

God natt!



kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det jag med alla säkerhet vet är att vad som än har hänt dig så tycker jag inte du är äcklig. Hur skulle jag kunna tycka det om en tjej som ska till fritidsgården och hjälpa till med de utvecklingsstörda är äcklig. En del människor har ett hjärta andra har inte det. Jag vet att du har ett. Det har jag läst om hela tiden i din blogg. När jag ser bilden tänker jag på en av ciccis min dotters bästa vänner. Hon har ett långt liv levt med detta men har nu sen några månader fått hjälp Jag vet inte varför du satte dit bilden men om det där kunde vara du kan du läsa lite i ciccis kompis blogg. Du hittar den i min blogg under namnet Polly

Vet inte alltför mycket om ätstörningar för det är precis det du har men hur länge kan man leva på din diet utan att bli sjuk?

Hur som helst är jag glad att du slapp bada

Kram

2011-11-29 @ 16:15:18
URL/din blogg: http://tankelek.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback