Älskliiiing :D

Jag älskar min pojkvän <3 Han är verkligen den bästa jag vet, snäll, söt, rolig och smart :) Vet inte hur jag har klarat mig utan att ha honom och jag fattar inte att han kommer på torsdag, så jag kan få se in i hans mörka vackra ögon och säga att jag älskar honom :) Men det känns hemskt... Vi har vart tillsammans i över 4 månader och bara träffats i totalt 5 dagar. Men det känns skönt att vi äntligen får vara nära, kramas o kyssas ^^

E lite närvös för vad som eventuellt kan hände när vi ses, men det är absolut inte det viktigaste :)
Sov gott, nu måste jag sova eftersom att jag ska upp kl 2 inatt så jag kan följa med pappa till jobbet:)



kommentarer
Postat av: Black Angel

2011-11-01 @ 21:34:14
Postat av: Black Angel

Älskar dig också längtar otrolgt snart ses vi sötisen min<3

2011-11-01 @ 21:35:32

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback