.

I morgon kan jag förhoppningsvis skippa frukost och lunch! Om jag äter lite middag kanske det kan bli en bra dag!
Lägger upp dennå låten igen som jag lade upp för några månader sen, den är så grymt jävla bra.

Hade nyss lagt upp lite blider o skit här men raderade det. Vill inte vara sån.. Vill inte vara jag. Trots att pojkvännen sa åt mig att rycka upp mig så går det inte. Jag tänker fortfarande i samma banor. Men jag önskar att jag kunde sluta tänka på det hela tiden. För det är jobbigt så in i helvete och jag är inte en sån människa!
Kan man tappa förtroendet för sig själv? I så fall har jag nog redan gjort det. Skit samma. Funderar på o lägga av med bloggen. Är bara en jävla massa självömkande och jag HATAR människor som är sånna...

Gonatt/ Graphite






kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback