Tuesday

Jag är trött! Orkade inte gå på Centerstämman riktigt :)
Min dag hart vart rikgit kul, trumverkstad i Aulan tillsammans med 2 härliga killar, tre trumset, (hörselskydd), och roliga människor som ville spela trummor! Jag gillar verkligen att jobba med utvecklingsstörda människor, de är så grymt härliga! Jag ska till tierps fritidsgård på tisdag och hjälpa till. Det var det roligaste jag gjort på väldigt länge :D Förhoppningsvis kommer jag få komma fler gånger efter nästa :) Längtar verkligen tills tisdag!!

Dagens mat har blivit...
Frukost: -
Lunch: Kycklingsallad, fralla, en fanta och dressing till det
Middag: 2 mackor med sallad, vitlök, tomat, ost, philadelphia och potatissallad. (Det kom upp en stund senare)

Förhoppnignsvis har jag fått i mig mindre än 1000 kcal idag.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback